Családi apartman

Balatonalmádi-Káptalanfüred

Kedves Látogatónk!

Sok szeretettel üdvözöljük nyaralóházunk weboldalán!

A csendes, barátságos nyaralóház, a Balaton egyik legszebb és legkedveltebb városában, Balatonalmádi káptalanfüredi részén található. Az 1200 m2-es telekre épült ház fekvésénél fogva nyáron is kellemes klímájú.

Kisgyermekkel utazó családoknak bizony kihívást jelent az autóba pakolás után a csomagtartó lecsukása. Ezen személyes tapasztalataink megerősítettek abban, hogy apartmanuk felszerelésénél elsősorban gyermekes családokra igényeire gondoljunk. Így az utazóágy, etetőszék, kiskád otthon maradhat.

Esős idő esetén társasjátékkal, mese olvasással, film nézéssel, internetezéssel lehet a jobb idő elérkezését kivárni.

Nézze végig a menüpontokat! Igyekeztünk minél több és a lehető legfontosabb információkat összegyűjteni Önnek és családjának, ami szükséges ahhoz, hogy otthonukból kényelmesen meghozzák a döntést a nyári úti céljuk választásáról.

Reméljük a nálunk eltöltött nyaralásra szívesen emlékeznek vissza.

Szeretettel várjuk Önöket!

Kényelmes szobák

Közeli strandok

Bababarát

Játszótér az udvaron

Tűzrakóhely az udvaron

Túraútvonalak a közelben

Rólunk mondták

Nagyon kellemes hetet töltöttünk el a nyaralóban. A ház szép tiszta, jó az elrendezése és fantasztikus a kert. Jókat pingpongoztunk, bográcsoztunk, strandoltunk, kirándultunk, egy szóval csak ajánlani tudom mindenkinek.

- László

"Egy hetet töltöttünk ebben a nyugodt, csendes környezetben. Szerettük, hogy igazán otthon érezhettük magunkat, az appartman el- és berendezése igazán praktikus. Kisgyerekes családként jobbat nem találhattunk volna, sok csomag cipelésétől mentett meg, hogy a ház tényleg bababarát. :) Jó levegő, kedves szomszédok, szalonnázás, terasz, kismedence... Kell ennél több egy jó kis nyaraláshoz?

- BBRV

Kapcsolat

Cím: 8220 Balatonaládi-Káptalanfüred, Szabadság-kilátó utca 68

E-mail: info@csaladiapartman.hu

NTAK regisztrációs szám: MA20009423 | Nyilvántartásba-vétel száma: 1976/2017 | Szálláshely típusa: Magánszálláshely
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el